FAQ – Niezbędnik Płacowy

Aplikacja "Niezbędnik Płacowy" zawiera kalkulatory pomocne w codziennej pracy.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

Instrukcja uruchomienia Aplikacji krok po kroku

1) Co zrobić, jeśli przy próbie uruchomienia Aplikacji pojawia się poniższy komunikat pochodzący z Windows Defender (Zabezpieczenia Windows)?

2. Czemu przy próbie uruchomienia Aplikacji pojawia się poniższy komunikat pochodzący z Windows Defender (Zabezpieczenia Windows)?

Uaktywnienie się Windows Defendera z reguły ma miejsce tylko przy pierwszym uruchomieniu Aplikacji.

Ze swej strony gwarantujemy, że Aplikacja jest w pełni bezpieczna.

W razie pojawienia się ostrzeżenia ze strony  Windows Defendera, należy kliknąć odnośnik: „Więcej informacji” a następnie wybrać opcję: „Uruchom mimo to” – tak jak na poniższej grafice:

 

 

2) Czemu przy próbie uruchomienia Aplikacji uaktywnia się mój program antywirusowy?

Wynika to z tego, że Aplikacja przez wzgląd na wymagania techniczne ma rozszerzenie EXE i z tego powodu program antywirusowy z uwagi właśnie na rozszerzenie EXE chce sprawdzić, czy Aplikacja nie zawiera wirusów itp. Przy czym uaktywnienie się programu antywirusowego (lub Windows Defendera) z reguły ma miejsce tylko przy pierwszym uruchomieniu Aplikacji.

Ze swej strony gwarantujemy, że Aplikacja jest w pełni bezpieczna.

Zalecamy, by przy pierwszym uruchomieniu Aplikacji pozwolić programowi antywirusowemu na przeskanowanie Aplikacji. Dzięki temu program antywirusowy powinien „wpisać” Aplikację na „bezpieczną listę” i przy kolejnych uruchomieniach Aplikacji „programy zabezpieczające” już nie powinny sygnalizować żadnych zagrożeń ze strony Aplikacji.

 

3) Jak aktywować Aplikację?

Aby uzyskać Klucz Aktywacyjny niezbędny do uruchomienia i korzystania z pełnej funkcjonalności Aplikacji przez okres 365 dni, należy go zakupić, składając zamówienie przez stronę: https://sklep.serwiskadrowego.pl/kup/65-niezbednik-placowy.html

Po zakupieniu Aplikacji, Klucz Aktywacyjny zostanie wygenerowany na podstawie Klucza Komputera, który pojawia się przy próbie uruchomienia nieaktywowanej pełnej wersji Aplikacji. Po otrzymaniu mailowo Klucza Aktywacyjnego należy go wkleić w odpowiednie pole (według wskazówek z poniższych grafik).

Niezbędnik Płacowy - kalkulatory dla kadr i płac
Niezbędnik Płacowy - kalkulatory dla kadr i płac

 

 

Najnowszą wersję Aplikacji należy pobrać z linku: Pobierz Aplikację „Niezbędnik Płacowy

 

Baza niezbędnych kalkulatorów płacowych w jednej aplikacji! Idealne do pracy i nauki!

4) Czy mogę otwierać kupioną Aplikację na dowolnym komputerze i przesyłać ją np. znajomej?

Nie. Korzystanie z Aplikacji możliwe jest jedynie na komputerze, dla którego został wygenerowany Klucz Aktywacyjny z uwzględnieniem Klucza Komputera dostarczonego przez Użytkownika.

 

5) Czemu po pewnym czasie przy kolejnej próbie uruchomienia Aplikacji pojawił mi się komunikat z prośbą o podanie znów Klucza Aktywacyjnego?

Niezbędnik Płacowy - kalkulatory dla kadr i płac

Może to oznaczać jedną z dwóch rzeczy: że wygasł okres ważności zakupionego Klucza Aktywacyjnego (i należy zakupić klucz na kolejny okres), albo że podjęliście Państwo próbę uruchomienia Aplikacji na innym komputerze niż ten, dla którego pierwotnie został wygenerowany Klucz Aktywacyjny (a korzystanie z Aplikacji możliwe jest jedynie na komputerze, dla którego został wygenerowany Klucz Aktywacyjny).

 

 

6) Co oznaczają, poniższe komunikaty?

Niezbędnik Płacowy - kalkulatory dla kadr i płac

Komunikat Activation failed. This Key has expired. oznacza, że data ważności Klucza aktywacyjnego wygasła.

Komunikat Activation failed. This is not a valid Key. oznacza, że wpisany Klucz aktywacyjny jest niepoprawny. Upewnij się, że wklejany Klucz jest prawidłowy i że został wygenerowany dla komputera, na którym Aplikacja jest uruchamiana.

 

 

7) Czy mogę w jakiś sposób przetestować Aplikację?

Tak. Do tego celu przygotowaliśmy wersję DEMO, którą można pobrać po kliknięciu w poniższy odnośnik:

Pobierz wersję demo

Przed zakupem pełnej wersji Aplikacji polecamy przetestowanie jej funkcjonowania posługując się właśnie wspomnianą wersją DEMO.

Skorzystanie z wersji DEMO pozwoli na świadomy i przemyślany zakup produktu cyfrowego jakim jest Aplikacja.

 

 

8) Jak mogę „powiększyć” widok danego kalkulatora?

W menu górnym Aplikacji należy wybrać zakładkę Plik a następnie w górnej belce odnaleźć opcję Przybliżenie (%) i tam wybrać żądany procent „przybliżenia”. 

 

 

9) Jak wydrukować widok danego kalkulatora lub widok listy płac?

W menu górnym Aplikacji należy wybrać zakładkę Plik a następnie w górnej belce kliknąć przycisk  Drukuj.

Aby wyjść z Podglądu wydruku wystarczy kliknąć w menu górnym zakładkę Start  lub kliknąć przycisk Zamknij Podgląd.

 

 

10) Czy mogę zapisać do PDF widok danego kalkulatora lub widok listy płac?

Tak. W tym celu w menu górnym Aplikacji należy wybrać zakładkę Plik a następnie w górnej belce kliknąć przycisk Drukuj do PDF.

Aby wyjść z Podglądu wydruku wystarczy kliknąć w menu górnym zakładkę Start  lub kliknąć przycisk Zamknij Podgląd.

 

 

11) Co zrobić, gdy podczas próby pobrania Aplikacji pojawia mi się komunikat, mówiący o tym, że plik jest rzadko pobierany i może być niebezpieczny?

Taki komunikat pojawia się zwykle w przeglądarce Google Chrome. W takiej sytuacji należy kliknąć przycisk „Zachowaj” (patrz grafika poniżej).

By sprawdzić, czy plik się pobrał, należy sprawdzić folder, do którego zapisują się pobierane pliki (zwykle jest to folder: „Pobrane”). 

Niezbędnik Płacowy - kalkulatory dla kadr i płac

 

Baza niezbędnych kalkulatorów płacowych w jednej aplikacji! Idealne do pracy i nauki!